Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna www.noweamo.fora.pl
Forum nowego amo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sens istnienia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusje / Klany
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 7:58, 22 Wrz 2010    Temat postu: sens istnienia

Tak wiem - klan fabularny powinien istnieć powiedzą prawie wszyscy gracze fabularni. Ale w jakiej formie? Bo teraz - mówię o Amo - klan taki zbiera po tyłku, forum nie ma jeśli sobie go nie zrobi....jednym słowem "bezsens".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamarath




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 8:25, 22 Wrz 2010    Temat postu:

no ja nie wiem po co taki klan fabularny regulowany przez mechanikę gry. Chyba tylko dla znaczka przed nickiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raguko




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:56, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Dobra to ja zanim powiem że klany fabularne są bezsensu i robią niepotrzebny tłok SPYTAM.

Co taki klan fabularny miałby wnieść do krainy i jaki byłby jego cel. Czy członkowie takiego klanu mieli by jakieś korzyści z tego płynące? (w formie fabularnej na przestrzeni całej krainy w której są zaangażowani także CI mechaniczni gracze)
Otrzymywali by rangi fabularne czy cuś? Taki klan w ogóle miał by jakieś znaczenie?

Proszę o jakiś przykład i wytłumaczenie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Raguko dnia Śro 12:57, 22 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:03, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Padł gdzieś pomysł stworzenia klanów, które odzwierciedlają realne organizacje, mające znaczny wpływ na życie krainy - straż miejska, kapłaństwo. Imo pomysł cacuśny. Problemem są klany fabularne zwykłych gracz - głównym problemem jest oczywiście zgodność z fabułą, ale to można zneutralizować jakimś systemem podań (oczywiście nad tym trzeba dużo pomyśleć, bo o dobry system tego typu strasznie trudno).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 13:07, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Jeśli mielibyśmy iść w klany fabularne - organizacje - co mi się też podoba, to klany zwykłych graczy mogłyby być np. Rodami - ktoś tam się dopraszał, żeby rozpatrywać też w kontekście klanów rody - a to byłoby rozwiązanie. Mogą to też być grupy typu: najemników, czy poszukiwaczy przygód (brzmi jak brzmi, ale fabularne uzasadnienie ma niezłe i niech sobie "sesjują" Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raguko




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:09, 22 Wrz 2010    Temat postu:

No ale nadal nikt nie odpowiedział na moje pytania Very Happy czekam dalej Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 13:23, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Wybacz Rag - nie zauważyłam pytania;)

Klany - jak najbardziej miałyby wpływ na krainę. Nie wiem, czy to można nazwać korzyściami, ale... Jeśli stworzona zostanie jakaś fabuła krainy (a tuszę, że tak będzie) - to klany rozgrywając sesję siłą rzeczy na nią wpływają. Co zresztą będzie widoczne w wieściach, plotkach - na jakim to będzie poziomie - zależy od klanów - ale daje to możliwości na pewno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gabrielle




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 14:42, 22 Wrz 2010    Temat postu:

A może obok klanu zrobić mechaniczną organizację - niemilitarne zrzeszenia graczy

Kółko gospodyń wiejskich itp.

Miałaby tak bardzo ważny znaczek przed imieniem i własne forum w grze. Plus możliwość np. Zbierania surowców.
Bez możliwości ataków innych klanów na nich.

I tu by nie było kłótni wchodzi podanie, ale skoro to i tak fabularni chcą się w to bawić, to niech piszą.

Tylko zaznaczam, to by były niemilitarne zrzeszenia graczy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Olekk




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 16:00, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Temat dyskusji dobry. Co klan czysto fabularny reprezentuje? A no nic, w formie takiej jak na Amo. Ale jeśli fabuła na Nowym Amo byłaby rozwinięta w stopniu takim jak się teraz pisze to sens istnienia klanu fabularnego jest.

Jeśli członkowie są aktywni, wychodzą z pomysłami na sesje grupowe i angażują się w życie krainy to niech żyją i mają się dobrze.

I teraz puenta... W formie... *Trąbki fanfary i czerwone dywany*... Normalnej jak każdy mechaniczny klan, z tą różnicą że nadaje mu się klanowy immunitet i nie może atakować czy też brać udziału w jakichkolwiek rozgrywkach mechanicznych.


P.S

Jeślim się spóźnił to sorki, 2 dni nieobecności i ogarniam forum:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 17:19, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Zapraszam do zapoznania się z projektem klanów fabularnych - i do podawania ewentualnych sugestii jak go "unowocześnić"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusje / Klany Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin