Autor |
Wiadomość |
Gabrielle |
Wysłany: Pią 8:44, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Na Smoczej jakoś się sprawdzała blokada i nie było kłopotu z tym. Po prostu trzeba umieć to zrobić. I nie modzić w prawie, skoro można to łatwiej silnikiem zrobić. |
|
 |
drizzit |
Wysłany: Pią 0:07, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
zamieszanie w kodzie jakie spwodowały by klanowe immunitety jest kosmiczne. jestem po rozmowie z programistą mającym większe doświadczenie niż ja i czekam na maila z silnikiem. |
|
 |
Nadia |
Wysłany: Czw 21:35, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
No to trzeba będzie opanować burdel. |
|
 |
Shigure |
Wysłany: Czw 21:34, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Moje zdanie - a to chyba ja też mam się zajmować programowaniem - było inne. Ale i tak każdy szef ma swojego szefa, który powiedział NIE. ;P
A prawna ochrona klanów wywoła taki sam burdel, jak zastrzeganie imion na Amo. |
|
 |
Nadia |
Wysłany: Czw 20:39, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Nie ma szans na mechaniczną blokadę - to już zdanie programistów, nie moje;) |
|
 |
Gabrielle |
Wysłany: Czw 20:35, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Na liście atakowanych tego nie widać, jest tylko nazwa klanu.
To już lepsza mechaniczna blokada i po kłopocie. |
|
 |
Nadia |
Wysłany: Czw 18:16, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
A to już lenistwo;p
Poza tym wystarczy dodać odpowiedni symbol przed nazwą klanu - i masz rozróżnienie. |
|
 |
Gabrielle |
Wysłany: Czw 18:12, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
A to właśnie głupota, bo po co mam sprawdzać? Jest możliwość ataku to klikam i już a nie będę jeździć po całej liście i szukać mości klYmatycznych. |
|
 |
Nadia |
Wysłany: Czw 16:54, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Nawet jeśli immun nie przejdzie programistycznie, to przecież może przejść prawnie i dawać od królestwa ochronę klanowi. A to już broszka atakujących, by sobie sprawdzili, czy przypadkiem nie atakują kogoś z immunem - bo wtedy sprawa do sądu, zadośćuczynienie takie, żeby głupią pałę zabolało, a w przypadku recydywy - kasacja. |
|
 |
Lamarath |
Wysłany: Czw 16:11, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
wypowiedzenie wojny jest bez sensu. zawsze sie znajdzie jakis powód do wojny, czy ultimatum nie do spełnienia. i wtedy taki klan ktory je otrzymał i tak dostanie bęcki. |
|
 |
drizzit |
Wysłany: Czw 13:00, 23 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Myślę że klanowy immunitet nie przejdzie. można zrobić w prawie przepis Niwelujący fragerstwo klanowe. np. atakować wolno dopiero po wypowiedzeniu wojny. za atak bez wypowiedzenia wojny kasacja bezwzględnie klanu. rozumiem sytuację gdy jakiś klan ma wojnę i przez przypadek zaatakował inny. bo pora późna i słabo się widzi. (Przytyk do eberka XD) ale klan który wojny nie ma a zaatakuje to kasacja. a wraz z trwaniem ery koszta będą spore. a fortyfikacji też za darmo się nie buduje. |
|
 |
Auley Cuir |
Wysłany: Śro 18:02, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Shigure napisał: | Auley Cuir napisał: | Tu nie rozchodzi się o "bonusy" tylko podnoszenie statystyk i umiejętności. No chyba, że woli się grać słabą postacią, która nie uczy się żadnych nowych rzeczy. ;P |
Jakie statystyki i umiejętności dla fabularnych? Czego ma się uczyć?
Magiczny Smoczy Słownik (+6300) (10000/10000 wytrzymałości) Cecha specjalna: Gracz potrafi poprawnie pisać? |
To jest przedmiot.
Statystyki i umiejętności określające zdolność postaci do prowadzenia rozgrywki - raczej oczywiste. ;P Mg musi chyba wiedzieć o zdolnościach bojowych postaci i rzeczach, do których jest ona zdolna. |
|
 |
Lamarath |
Wysłany: Śro 14:24, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
ja i tak bede mial swoją karte postaci i swoje fabularne dodatki. |
|
 |
Nadia |
Wysłany: Śro 13:25, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Odpuście kłótnie o fabularny rozwój postaci. Zajmiemy się i tym - ale nie tutaj. Tutaj jest kwestia klanów poruszana - i z tym trzeba dojść do ładu:) |
|
 |
Shigure |
Wysłany: Śro 13:17, 22 Wrz 2010 Temat postu: |
|
Auley Cuir napisał: | Tu nie rozchodzi się o "bonusy" tylko podnoszenie statystyk i umiejętności. No chyba, że woli się grać słabą postacią, która nie uczy się żadnych nowych rzeczy. ;P |
Jakie statystyki i umiejętności dla fabularnych? Czego ma się uczyć?
Magiczny Smoczy Słownik (+6300) (10000/10000 wytrzymałości) Cecha specjalna: Gracz potrafi poprawnie pisać? |
|
 |