Autor Wiadomość
Gabrielle
PostWysłany: Pią 8:44, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Na Smoczej jakoś się sprawdzała blokada i nie było kłopotu z tym. Po prostu trzeba umieć to zrobić. I nie modzić w prawie, skoro można to łatwiej silnikiem zrobić.
drizzit
PostWysłany: Pią 0:07, 24 Wrz 2010    Temat postu:

zamieszanie w kodzie jakie spwodowały by klanowe immunitety jest kosmiczne. jestem po rozmowie z programistą mającym większe doświadczenie niż ja i czekam na maila z silnikiem.
Nadia
PostWysłany: Czw 21:35, 23 Wrz 2010    Temat postu:

No to trzeba będzie opanować burdel.
Shigure
PostWysłany: Czw 21:34, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Moje zdanie - a to chyba ja też mam się zajmować programowaniem - było inne. Ale i tak każdy szef ma swojego szefa, który powiedział NIE. ;P
A prawna ochrona klanów wywoła taki sam burdel, jak zastrzeganie imion na Amo.
Nadia
PostWysłany: Czw 20:39, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Nie ma szans na mechaniczną blokadę - to już zdanie programistów, nie moje;)
Gabrielle
PostWysłany: Czw 20:35, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Na liście atakowanych tego nie widać, jest tylko nazwa klanu.

To już lepsza mechaniczna blokada i po kłopocie.
Nadia
PostWysłany: Czw 18:16, 23 Wrz 2010    Temat postu:

A to już lenistwo;p

Poza tym wystarczy dodać odpowiedni symbol przed nazwą klanu - i masz rozróżnienie.
Gabrielle
PostWysłany: Czw 18:12, 23 Wrz 2010    Temat postu:

A to właśnie głupota, bo po co mam sprawdzać? Jest możliwość ataku to klikam i już a nie będę jeździć po całej liście i szukać mości klYmatycznych.
Nadia
PostWysłany: Czw 16:54, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Nawet jeśli immun nie przejdzie programistycznie, to przecież może przejść prawnie i dawać od królestwa ochronę klanowi. A to już broszka atakujących, by sobie sprawdzili, czy przypadkiem nie atakują kogoś z immunem - bo wtedy sprawa do sądu, zadośćuczynienie takie, żeby głupią pałę zabolało, a w przypadku recydywy - kasacja.
Lamarath
PostWysłany: Czw 16:11, 23 Wrz 2010    Temat postu:

wypowiedzenie wojny jest bez sensu. zawsze sie znajdzie jakis powód do wojny, czy ultimatum nie do spełnienia. i wtedy taki klan ktory je otrzymał i tak dostanie bęcki.
drizzit
PostWysłany: Czw 13:00, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Myślę że klanowy immunitet nie przejdzie. można zrobić w prawie przepis Niwelujący fragerstwo klanowe. np. atakować wolno dopiero po wypowiedzeniu wojny. za atak bez wypowiedzenia wojny kasacja bezwzględnie klanu. rozumiem sytuację gdy jakiś klan ma wojnę i przez przypadek zaatakował inny. bo pora późna i słabo się widzi. (Przytyk do eberka XD) ale klan który wojny nie ma a zaatakuje to kasacja. a wraz z trwaniem ery koszta będą spore. a fortyfikacji też za darmo się nie buduje.
Auley Cuir
PostWysłany: Śro 18:02, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Shigure napisał:
Auley Cuir napisał:
Tu nie rozchodzi się o "bonusy" tylko podnoszenie statystyk i umiejętności. No chyba, że woli się grać słabą postacią, która nie uczy się żadnych nowych rzeczy. ;P


Jakie statystyki i umiejętności dla fabularnych? Czego ma się uczyć?
Magiczny Smoczy Słownik (+6300) (10000/10000 wytrzymałości) Cecha specjalna: Gracz potrafi poprawnie pisać?


To jest przedmiot. Wink
Statystyki i umiejętności określające zdolność postaci do prowadzenia rozgrywki - raczej oczywiste. ;P Mg musi chyba wiedzieć o zdolnościach bojowych postaci i rzeczach, do których jest ona zdolna.
Lamarath
PostWysłany: Śro 14:24, 22 Wrz 2010    Temat postu:

ja i tak bede mial swoją karte postaci i swoje fabularne dodatki.
Nadia
PostWysłany: Śro 13:25, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Odpuście kłótnie o fabularny rozwój postaci. Zajmiemy się i tym - ale nie tutaj. Tutaj jest kwestia klanów poruszana - i z tym trzeba dojść do ładu:)
Shigure
PostWysłany: Śro 13:17, 22 Wrz 2010    Temat postu:

Auley Cuir napisał:
Tu nie rozchodzi się o "bonusy" tylko podnoszenie statystyk i umiejętności. No chyba, że woli się grać słabą postacią, która nie uczy się żadnych nowych rzeczy. ;P


Jakie statystyki i umiejętności dla fabularnych? Czego ma się uczyć?
Magiczny Smoczy Słownik (+6300) (10000/10000 wytrzymałości) Cecha specjalna: Gracz potrafi poprawnie pisać?

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group