Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna www.noweamo.fora.pl
Forum nowego amo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

lecznice klanowe

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rógo




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:32, 20 Wrz 2010    Temat postu: lecznice klanowe

pomysł Tharaina;


odświeżam mój ulubiony temat
czyli:
-likwidacja leczenia klanowego
-wprowadzenie w lecznicy przelicznika 1 punkt leczenia-5 sztuki złota
z możliwością częściowej odnowy punktów życia. wpisywało by się ilość punktów życia w jednym okienku w drugim była by suma odzyskanej ilosci życia i potwierdz. I okienko z możliwością całkowitej odnowy życia.
-odpowiednio do tego zwiększenie kosztów wskrzeszenia.

plusy:
- ożywienie rynku alchemicznego
-uatrakcyjnienie gry

minusy:
-hmm.... dla mnie brak.


zamiast lecznicy klanowej można by postawić szpital klanowy . działałby na zasadzie, że można by do niego dawać miksturki życia, które były by zamieniane na ogólną pulę punktów leczenia ( o 20% wiecej by ich było w porównaniu do normalnego wykorzystania mikstur). szpital klanowy kosztowałby tyle ,co obecnie.
Z tej ogólnej puli mógłby korzystać cały klan, jak teraz obecnie- do wyczerpania puli punktów leczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bimbromir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:07, 20 Wrz 2010    Temat postu:

zamiast leczenia, to coś rozbudowanego w stylu projektu, jaki podałem pod nazwą "Studnia Artezyjska', ale też przydałoby się coś "łatwiejszego", do zrealizowania we wczesnym stadium gry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rógo




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:11, 20 Wrz 2010    Temat postu:

problem w tym że nie wiem jaki silnik będzie miał drizzit, znaczy w jakim stadium on będzie.

Bo najprawdopodobniej będzie trzeba zrobić to, co już jest zrobione na amorionie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Galfan Wielki




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 20:24, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Pytanie z innej beczki ile czasu potrwa zrobienie calej gry ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rógo




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:10, 20 Wrz 2010    Temat postu:

na takie konkrety jeszcze chyba za wcześnie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin