Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna www.noweamo.fora.pl
Forum nowego amo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Specjalizacje
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rógo




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:54, 20 Wrz 2010    Temat postu:

pomysł fajny, byle nie zrobić ze złodzieja "super wypaśną maszynkę do zabiajnia" xd
jak to ma miejsce teraz na amo. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:17, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Specjalizacji powinno być jak najwięcej. Skończy się era elfów-magów, którzy zajmują 50% krainy. Chociaż odgrywa je dobrze tylko 3%. ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reghart




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:17, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Rógo napisał:
pomysł fajny, byle nie zrobić ze złodzieja "super wypaśną maszynkę do zabiajnia" xd
jak to ma miejsce teraz na amo. Wink



No tak. Złodziej (moim zdaniem) powinien zadawać mniejsze obrażenia, ale za to częściej trafiać krytycznie (czy coś w tym stylu).

No ale to raczej temat na osobna dyskusje Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drizzit
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:39, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Alchemik to rzemyk. staty maga nie maja wplywu na produkcje eliksirow. trzeba by bylo zmienic system naliczania bonusu w eliksirach. chcemy uniknac sytuacji ze mag to np. najlepszy drwal. bo takie rzeczy dzialy sie na smoczej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 17:41, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Smocza i napakowane wilkołaki. Very Happy Tam wszystko się działo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reghart




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:35, 20 Wrz 2010    Temat postu:

drizzit napisał:
Alchemik to rzemyk. staty maga nie maja wplywu na produkcje eliksirow. trzeba by bylo zmienic system naliczania bonusu w eliksirach. chcemy uniknac sytuacji ze mag to np. najlepszy drwal. bo takie rzeczy dzialy sie na smoczej.



No tak... Racja, ale jakoś magowie bardziej pasują mi do wytwarzania eliksirów niż pospolici rzemieślnicy. Jednak to tylko szkic pomysłu, a nie wersja ostateczna, więc wszystko można zmienić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Reghart dnia Pon 18:36, 20 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kosharr




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:57, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Myślę, że mieszkaniec powinien być wręcz profesją jeżeli dany gracz nie ma ochoty bawić się mechanicznie. Przy takim mieszkańcu gracz mógłby wpisać samemu rolę jaką chciałby odgrywać z paroma "ale"! Dany wybór musiałby skonsultować z osobą uprawnioną do kontrolowania nowo powstałych (tych fabularnych) kont. Specjalizacja musiałaby być zgodna z regulaminem i innymi pierdołami.

Podoba mi się to co rozpisał Reghart. Uważam, że ilość tych specjalizacji nie przeraża, a wprowadza całkiem miłą odmianę. ;>


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amon
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:40, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Co do złodzieja to mam wizję szerokich zmian w tej klasie. Zabijanie monstrów schodzi na drugi plan, o Igrzyskach nie ma co marzyć, ale zamiast tego masa fajnych opcji nie dostępnych dla innych klas.

Wrzucę jutro, albo najpóźniej pojutrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crus




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:40, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Fakt , klas i specjalizacji powinno być jak najwięcej ale nie widzę sensu w umieszczaniu specjalizacji łucznika w klasie złodziej, a klasy są właśnie po to by oddzielić specjalizację.

Według mnie mogło by być i na przykład tak :


Wojownik:
- Fechmistrz
- Paladyn
- Mroczny/Czarny Rycerz ( jako przeciwieństwo Paladyna )
- Strzelec

Mag, ze specjalizacjami:
- Czarna magia/ Nekromancja ( chodź są to nieco odmienne dziedziny)
- Magia światła/ Życia
- Magia Żywiołów
- Magia Przemiany
- Magia przywołań

Rzemieślnik:
- Kowal
- Górnik
- Alchemik
- Drwal
- Fleczer
mogą być i inne właśnie jak hutnik, hodowca czy też farmer


Złodziej:
- kieszonkowiec
- włamywacz
- bandyta/ rozbójnik
- nożownik/ skrytobójca

Barbarzyńca
- Berserk
- Tropiciel
- Szaman ( ?? ) co do tego nie jestem pewien

Nad bonusami i premiami można jeszcze pomyśleć, tak jak nad innymi specjalizacjami i klasami, ale takie ustawienie specjalizacji skutkowałoby pojawieniem się nowych umiejętności . Np: dziedzin magicznych. można by było wprowadzić udoskonalenia na innych polach , ale nie wiem czy silnik by to wytrzymał


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Crus dnia Wto 7:49, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kosharr




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:43, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Co do strzelca. Skoro jest on wojownikiem to może lepiej byłoby zmienić to na kusznik ? Bądź też najemny kusznik ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reghart




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:07, 20 Wrz 2010    Temat postu:

Specjalizacje trzeba obmyślać tak, żeby potem na siłę nie dobierać do nich bonusów. Wszystko musi być logiczne, więc np. specjalizacja magia przemiany nie ma sensu na vallheru, bo tu po prostu nie ma magi przemian. Mamy tylko zaklęcia ofensywne i defensywne...

Można to oczywiście pozmieniać, ale to zapewne trudne i czasochłonne i nie wiem czy ktoś by się podjął takiego zadania... Jak na razie to chyba nie mamy nikogo, kto znałby się na programowaniu... Przynajmniej nie zauważyłem, żeby ktoś taki zgłosił się w temacie "Co możesz zrobić?"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drizzit
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:46, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Ja wyczytalem juz 3 osoby do programowania. a może Bonus klasowy w postaci wskrzeszania innych?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Crus




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 7:48, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Hmm też fakt .. ale czy nie dało by się wprowadzić nowych zaklęć?? można by było i wprowadzić magie przemiany ... albo i magię przywołań
Np:

mag przywołań podczas walki przywołuję istotę XYZ która ma statystyki zależne od jego statystyk * siła woli (??)

Mag przemiany :
przemienia się w XYZ jego statystyki po przemianie są zależne od jego siły i siły woli ( ?? )

A paladyn i mroczny rycerz mogli by używać magi , ale tylko Światła / życia lub w przypadku mrocznego śmierci/ ciemności .. ale koszt many był by .. wyższy o jakieś 50 - 100 % ?

A pomysł Kosharra to można by było rozdzielić łucznika , wprowadzić łucznika i kusznika , tworząc jednoczenie nowe przedmioty- Kuszę i bełty , czym

A produkcją kusz i łuków mógł by się zajmować fleczer


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sedira




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:22, 21 Wrz 2010    Temat postu: Hmm

Kasy mi się podobają , jak najbardziej.. Wszystko pięknie kochani Smile Ale Pomyślmy..Wchodzi sobie taki młody gracz pierwszy raz i chce sobie zrobić postać i już na wstępie baranieje , że tego tak dużo.. choć z drugiej strony na pewno ograniczyłoby to ilość naruciaków w grze..Co by bardzo ułatwiło i prowadzenie sesji. Podoba mi się także , że może ograniczyć to liczbę przepaków w grze.. Oby tak dalej trzeba jeszcze pomyśleć coś odnośnie profili....

Tak sobie myślę , że powinno ograniczyć się w nich to,że ktoś ma postać dajmy na to wampira dla statystyk..a gra sobie elfikiem fabularnie..Dobija mnie to tak szczerze.

Mam może i ja gdzieś głupoty w profie ale są tacy co nie mają go wcale np :

imię: bla bla bla
Rasa:wampir
(i ty np): klasa demon z krainy cieni :/

albo jedno zdanie jeszcze ewidentnie beznadziejne

Powinno się wprowadzić porządna kartę postaci! Z dobrze zrobiona Historia i tak dalej.. mniej więcej dać Tydzień młodym by to ogręneli .

co wy na to, kochani?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sedira




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:24, 21 Wrz 2010    Temat postu:

A z łucznika można by na przykład łowcę zrobić. Dajmy na to lub łowce nagród.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin