Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna www.noweamo.fora.pl
Forum nowego amo
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zróżnicowanie miast.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Amon
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:01, 23 Wrz 2010    Temat postu: Zróżnicowanie miast.

W Amorionie mieliśmy trzy miasta. Zdecydowana większość graczy siedziała w stolicy, bo nie miała żadnych powodów, aby zamieszkać w innym. W opracowywanej przez nas grze fabularni chcieli by jeszcze czwarte - krasnoludzkie miasto. Pojawia się także pomysł nekropoli, chociaż ją widziałbym nie jako miasto, ale coś w stylu bardziej rozbudowanego labiryntu.

Pojawia się pytania jak je zróżnicować? Co zrobić, aby gracze mechaniczni odczuwali różnicę, czy mieszkają w stolicy, u elfów(Sith), w mieście bezprawia(Arrakin) czy mieście krasnoludów? Macie może jakieś pomysły na fajne lokacje?

A może wprowadzanie różnic między poszczególnymi miastami nie ma żadnego sensu?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Amon dnia Czw 17:05, 23 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 17:03, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Proponuję jeśli chodzi o krasnoludzkie miasto:

1. Zejście do kopalni (bez podróży)
2. Spacer po górach (też bez podróży)
3. Tutaj postawić monumentalną hutę (bo ponoć to się nie opłaca z niej korzystać, a jednak znam sporo osób, które korzystały)
4. Może tutaj siedzibę jubilera, skoro ma blisko do kamyczków?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raguko




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:10, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Jeśli chodzi o miasto krasnoludów które znajduje się w górach to wachlarz możliwości jest spory.
Jak napisała Nadia.
Można także dać coś podobnego do "Labiryntu" dobrze znanego nam z Amo. Powiedzmy podróż nie odbywała by się po labiryncie tylko np: po starej kopali czy też grobowcach krasnoludów.
W takim miejscu można by odnajdywać INNE przedmioty losowe bądź też inne surowce. Dać inne potwory które bardziej by pasowały do tego miejsca.

Fajnie by było zróżnicować trunki Razz w barze w takim mieście krasnoludów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiki




Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:29, 23 Wrz 2010    Temat postu:

A może w mieście bezprawia wyższe ceny treningów, tak jak to jest teraz w Elakkce? Bo skoro miasto bezprawia to przecież... ojcowie mafii (nie wiem jak mam ich nazwać) muszą swoje zyski pobierać.
Ale, żeby uczynić je trochę bardziej atrakcyjnym dodałabym Zamtuz. Coś na zasadzie karczmy z trunkami. Że płacisz i możesz wybrać sobie damę/pana do towarzystwa spośród trzech. I powiedzmy za spędzenie nocy z kolejnymi dostajesz po 2,3,4 energii (oczywiście ich "usługi" byłyby po różnych cenach, w zależności od tego ile energii by to dostarczało). Tylko trzeba by to ograniczyć. Np. możesz odwiedzić Zamtuz trzy razy na reset główny. Żeby się gracz przypadkiem za bardzo nie zmęczył Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Raguko




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:41, 23 Wrz 2010    Temat postu:

W mieście bezprawia to właśnie prawie wszystko powinno być tańsze i łatwiej dostępne Smile

Co do sexu który odnawia energie to ciekawy pomysł ale z tego co wiem to sex raczej wyczerpuje nawet ten przed redtubem Very Happy także myśle że trzeba znaleźć inny pomysł na odnowe eny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
shin informatyk




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:52, 23 Wrz 2010    Temat postu:

w każdym mieście muszą być też inne opcje takie jak Posągi czy rynek. tak wiec o tym tez nie zapomnijcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 18:59, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Tu raczej zaznaczamy wyjątki, bo standard chyba i tak będzie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lamarath




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 21:16, 23 Wrz 2010    Temat postu:

na odnowe eny (nie żebym demoralizował) to amfetamina ;P dodajcie jakies skutki uboczne i jak znalazł do miasta bezprawia Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kiki




Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:33, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Pomysł z zamtuzem nie jest jakoś bardzo oryginalny, bo taki sposób odnawiania energii widziałam chyba w trzech vallherankach. Tam po prostu nie było takiej karczmy, jak na amo. Ograniczała się jedynie do izby i piwnicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nadia




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw 21:34, 23 Wrz 2010    Temat postu:

Oryginalne nie jest, ale z drugiej strony - pasuje do "sin city" Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drizzit
Administrator



Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:14, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Różnica w Statystykach mobów. w krasnoludzkim niech mają dużo Wytki i siły w elfim szybkości itd. bym odczuł wyraźnie różnice płynącą z walki w danych miastach. zwiększyłbym limity w Skryptcie odpowiedzialnym za podróż i Lvl Losowanych mobów atakujących podczas podróży.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kosharr




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:32, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Nie róbmy żadnych różnic w cenach. To chyba logiczne, że gracze wybiorą miasto gdzie jest najtaniej :> Podoba mi się pomysł Drizzita.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shigure




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd

PostWysłany: Pią 21:33, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Drizz, nie przejdzie. Wtedy jakiś hobbit łuczniok pójdzie na krasnoludki i nabije uników, strzelectwa. Chyba, że dana arsa będzie mogła walczyć tylko w swoim mieście, co jest trochę bezsensowne i pracochłonne do zrobienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kosharr




Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:23, 24 Wrz 2010    Temat postu:

Może jest sposób na lepsze rozłożenie statystyk mobów aby podróżowanie z miasta do miasta stało się dla mechanicznych opłacalne, a zarazem mocno nie ułatwiało zadania ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Auley Cuir




Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 9:45, 25 Wrz 2010    Temat postu:

A może procentowe bonusy do umiejek? Miasto kransali - +3-5% do górnictwa i kowalstwa, miasto elfów - + 3-5% do alchemii i hodowli, miasto bezprawia +3-5% do złodziejstwa i (jeżeli wrzucić tam huty:P) hutnictwa. ;P Cosik takiego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.noweamo.fora.pl Strona Główna -> Dyskusja nad kształtem nowego vall. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin